ΦΥΛΛΟ     ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 

Μαθητές:

 

1  …………………

 

2.  …………………

 

 

Τάξη: Β’ Γυμνασίου
Ημερομηνία:............
Μάθημα: Μαθηματικά
Διατεταγμένα ζεύγη.
Καθηγητής:..............

 
 

 

 

 


                                                                                                     

                                                                                                     



Δραστηριότητες

α. Να προσδιοριστούν τα παρακάτω σημεία: (7,-1) , (-5,7) , (4,0) , (0,5) ,  (-4 , -2) τοποθετώντας μια έγχρωμη κουκίδα.

 

β. Να σχεδιαστούν στο καρτεσιανό επίπεδο  4 σημεία με την ίδια τεταγμένη.

Σημείο 1

Σημείο 2

Σημείο 3

Σημείο 4

(..... , ......)

(..... , .......)

(..... , .....)

(..... , .....)

 

 

 

Ποιο το συμπέρασμά σας:

 
 

 

 

 




γ. Να σχεδιαστούν  στο καρτεσιανό επίπεδο 4 σημεία με την ίδια τετμημένη.

Σημείο 1

Σημείο 2

Σημείο 3

Σημείο 4

(..... , ......)

(..... , .......)

(..... , .....)

(..... , .....)

 

 

 

Τι συμπεραίνετε:

 
 

 

 

 

 

 


δ. Να σχεδιαστούν στο καρτεσιανό επίπεδο 4 σημεία των οποίων η τετμημένη να ισούται με την τεταγμένη τους.

Σημείο 1

Σημείο 2

Σημείο 3

Σημείο 4

(..... , ......)

(..... , .......)

(..... , .....)

(..... , .....)





Τι παρατηρείτε;

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ε. Να σχεδιάσετε στο καρτεσιανό επίπεδο  4 σημεία των οποίων το πηλίκο τεταγμένη/τετμημένη να ισούται με 2.
Τι ιδιότητα έχουν τα σημεία αυτά;

Σημείο 1

Σημείο 2

Σημείο 3

Σημείο 4

(..... , ......)

(..... , .......)

(..... , .....)

(..... , .....)





Ιδιότης: 
 .......................


Ποια είναι η εξίσωση της γραφικής παράστασης που σχηματίζεται όταν ενώσουμε τα 4 αυτά σημεία;



Ποιό από τα παρακάτω σημεία βρίσκονται πάνω σ’ αυτή τη γραφική παράσταση;

(2 , 1)    (4 , 2)    (6 , 2)    (6 , 3)    (8 , 4)    (10 , 5)     (5 , 10)   (3 , 6)

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ζ. Να σχεδιάσετε 2  σημεία, το ένα στο 1ο τεταρτημόριο και το άλλο στο 3ο και να υπολογίσετε στο φύλλο εργασίας την απόστασή τους με δεδομένα τις εμφανιζόμενες στην οθόνη συντεταγμένες τους.
.................................................................................................................................